Németország teherautósai már nagyban készülnek az útdíjjal kapcsolatos október 1-jei változásokra. Az ősz közepétől ugyanis nemcsak további 1100 kilométernyi főútvonal kerül be a fizetős rendszerbe, hanem leviszik a súlykorlátot 7,5 tonnára, így a kisebb teherautóknak is díjkötelesekké válnak. Az ebbe a kategóriába tartozó járművek nem feltétlenül fogják nap mint nap a fizetős utakat járni.

Ettől függetlenül az útdíjat behajtó Toll Collect cég arra számít, hogy az egyszerűség kedvéért a nagy részük mégis fog tőlük vásárolni fedélzeti egységet (OBU) a költségek rendezésére. Az új szabály nagyjából 250 ezer járművet érint, ebből 160 ezer belföldi, azaz német teherautó. A Toll Collect szerint ebből 205 ezer náluk fog regisztrálni és nagyjából 143 ezren fognak OBU-t vásárolni. Mivel ezek beszerelése bizonyos időt igénybe vesz és mindenkit nem fognak tudni kiszolgálni az utolsó pillanatban, ezért a Toll Collect már akcióba lendült és felhívta a figyelmet arra, hogy nem árt előre felkészülni. Ennek köszönhetően a becsült jelentkezők egyharmada már most rendelkezik a szükséges eszközzel az októberi starthoz. Júliusig egész pontosan 866 ezer OBU-t adtak ki, díjköteles teherautóknak, a cégnél pedig több, mint egymillió felhasználót regisztráltak. A nagy kérdés persze az, hogy mennyi haszna származik majd a német kormánynak az emelésből. Mivel ezzel egyidejűleg a nagyobb kategóriákban, egyes környezetvédelmi besorolásoknál csökken a kilométerdíj, nem állítható, hogy a változás tiszta nyereséget hoz majd. A közlekedési miniszter éppen ezért nem is nyilatkozott ezzel kapcsolatban, német sajtóértesülések szerint azonban nagyjából 380 millió euró pluszbevétellel számolhat majd a költségvetés.
Forrás: www.kamionhirek.hu
Rengeteg érdeklődő látogatott el múlt héten a standunkhoz, és nagy öröm volt személyesen találkozni mindazokkal, akik kíváncsiak voltak a K&V világára!
BővebbenÓriási büszkeség számunkra, hogy idén már 10. alkalommal nyerte el a K&V Logistic Solutions a MagyarBrands elismerést!Ez a díj azoknak a hazai márkáknak jár, akik nemcsak magyar tulajdonban állnak, de a megbízhatóság, innováció és pozitív fogyasztói megítélés terén is kiemelkednek.Immár 36 éve dolgozunk azon, hogy ügyfeleink számára kiszámítható, modern és emberséges logisztikai megoldásokat nyújtsunk – itthon és nemzetközi szinten egyaránt.Köszönjük minden kollégánknak, partnerünknek és ügyfelünknek, hogy együtt írjuk tovább a K&V márka történetét!
BővebbenNem mindennap parkol be az Európa-bajnok a telepünkre! Kiss Norbert kamionja járt ma nálunk! És még a tükröket is behajtotta, rendes srác!
BővebbenElnyertük a Deloitte Best Managed Companies különleges elismerését, amellyel a világ 48 országában tüntetik ki azokat a magántulajdonban lévő vállalatokat, amelyek példamutatóan teljesítenek minden kulcsterületen.
BővebbenImmár 52 db vadonatúj Volvo FH Aero vontató erősíti a K&V nemzetközi járműflottáját!
BővebbenMert játszani nem csak az ovisoknak fontos. Az általános iskolás korú gyerekeknek is szükségük van mozgásra, nevetésre, közös játékra – ezek ugyanis legalább annyira fejlesztik a kreativitást, az együttműködést és az önbizalmat, mint a tantermi órák.
Bővebben